
Audyt strony www
Jeśli chodzi o strony internetowe, wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, co się wiąże z ich promocją. Dlatego ważne jest, aby rozumieli, na czym polega audyt strony www. Mogą w ten sposób upewnić się, że ich witryny nie mają żadnych poważnych problemów wpływających na ich pozycję w wyszukiwarce.
Sam audyt strony www powinien być przeprowadzany regularnie, aby upewnić się, że nie pojawiają się żadne nowe problemy. Audyt powinien również obejmować wszystkie strategie marketingu cyfrowego wdrożone przez firmę oraz ich wyniki pod względem obecności w Internecie.
Ważne jest, aby firma wiedziała, czego może się spodziewać po audycie, aby mogła określić sobie realistyczne oczekiwania i odpowiednio się przygotować. Co ważniejsze, pomoże im to wiedzieć, na czym skoncentrować swoje wysiłki podczas pracy nad poprawą strategii SEO lub ogólnie przy pracach nad stroną internetową.
Audyt strony internetowej to proces, który polega na sprawdzeniu poprawności informacji na stronie, jej nawigacji oraz bezpieczeństwa. Proces audytu na miejscu może być wykonywany przez pracowników wewnętrznych lub audytorów zewnętrznych. Audyt strony internetowej zazwyczaj składa się z identyfikacji następujących informacji: architektura informacji – struktura i układ treści – projekt i użyteczność nawigacji.
Podczas wdrażania wskazówek z audytu strony www należy pamiętać o kilku rzeczach. Pierwszą rzeczą, o której należy pamiętać, jest przeprowadzenie audytu witryny w celu ulepszenia witryny. Powinieneś oceniać między innymi wydajność, użyteczność i dostępność swojej witryny. Kluczową kwestią jest to, że powinieneś upewnić się, że dodałeś treści, a także zadbałeś o estetyczny aspekt strony.