
Baza danych firm
Baza danych firm to zbiór danych wprowadzonych do co najmniej kilku baz danych na temat biznesów i przedsiębiorstw. Bazy danych są tworzone z jednego lub większej liczby źródeł, takich jak dokumenty papierowe, książki telefoniczne i informacje z mediów społecznościowych. Tworzone są one najczęściej w wyniku elektronicznego przechwytywania i przechowywania danych, w tym książek zeskanowanych za pomocą oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków.
Wpis firmy w bazie danych zazwyczaj zawiera informacje o jej działalności biznesowej i produktach. Wpis może również zawierać dane kontaktowe firmy, w tym jej osobę kontaktową, numer telefonu, numer faksu i adres e-mail. Wpis z reguły zawiera też dane kontaktowe przedstawiciela firmy poza miejscem rezydencji, w którym się znajdują. Firma może również zamieścić dodatkowe informacje, które nie mogą być w inny sposób otrzymane.
Baza danych firm to sprawdzone narzędzie w każdym biurze czy firmie do pozyskiwania nowych kontaktów. Służy do przechowywania informacji o wszystkich firmach zlokalizowanych w określonym regionie. Oto krótki przewodnik dotyczący wyszukiwania firm przy użyciu firmowej bazy danych.
1) Szukaj według słowa kluczowego: Jeśli znasz nazwę firmy, której szukasz, wpisz ją w wyszukiwarce i naciśnij klawisz Enter. W ten sposób uzyskasz wyniki dla każdej firmy, która ma taką samą nazwę jak Twoje zapytanie.
2) Wyszukiwanie według lokalizacji: możesz wyszukać dowolny region jako słowo kluczowe i przesiać wszystkie znajdujące się tam firmy.
3) Wyszukaj według branży: aby dowiedzieć się o wszystkich firmach, z którymi chcesz się skontaktować.