Negatywne opinie Google – co zrobić?

Bądźmy szczerzy, że negatywne opinie Google się zdarzają. Na pewno łatwiej jest nam wyrzucać frustracje i ciskać gromami niż chwalić. Taka jest ludzka natura. Wystarczy jeden gorszy dzień i już negatywne opinie Google płyną niczym strumieniami. Wiadomo, że w Internecie czujemy się anonimowi. Co zrobić, gdy taka opinia negatywna pojawi się w wizytówce naszej firmy? Gdy jest to opinia niezgodna z prawdą, możemy ją zgłosić do Google. Ale na pewno jest lepiej zapobiegać niż leczyć. Zdecydowanie warto pracować zawczasu na opinie pozytywne oraz sympatię klientów.

W odpowiedzi na opinię negatywną możemy poprosić grzecznie o kontakt, aby wyjaśnić całą tą sprawę. Jeśli opinia negatywna jest słuszna, to podziękujmy za nią, przeprośmy i koniecznie zaproponujmy zadośćuczynienie. Może się wydarzyć tak, że klient odpowie, wówczas mamy szansę na poprawę sytuacji, a więc o poproszenie go o zmianę recenzji.

Często jednak się zdarza, że osoby, które wystawiają złe opinie Google https://kup-komentarze.pl/produkt/10-opinii-gratis-opinie-google-20/ już później się nie zgłaszają. Trudno. Sytuacja będzie i tak miała wydźwięk pozytywny. Inne osoby, które zobaczą opinię negatywna, przeczytają także nasz komentarz. Wówczas z całą pewnością wyciągną słuszne w pełni wnioski. Dojdą do wniosku, że właściciel firmy dba na pewno o reputację swojej firmy, wykazuje chęć kontaktu oraz oferuje rozwiązania konkretne. Oznacza to między innymi obsługę klienta na bardzo wysokim poziomie i liczy się w pełni z jego zdaniem. Jest to odbierane bardzo pozytywnie.